Monday, October 11, 2010

bila aku homesick

hish..serious shit aku rindu kt Miri.. tahun tok dah masuk 3tahun aku kt KL.. hidup kt ctok nang sengsara..tp best..quite taugh.. ilek azrul...kedong msih muda tok, better g merantau..dah tua lak sikpat nak merantau kan? kan? kan? rasa hati nak nyambung study pun ada juak..huishh..gne tok owh? keja or study? -.-".. nahhhh.. 4get bout study lok..keja dolok lah..stueng otak ku pikir pasal benda tok..urghh!

aku sik tauk apa motif pic tok

muka sedih yg sik merik2..


nektok mode homesick aku sentiasa switch on..aiyaaa.. so utk menenangkan kehomesickness aku , aku tangga pic time aku kt miri.. miri is the best lah! truly asia! byk benda nok aku rindu kt miri ya.. family, friends, sunset view n macam2 gik lah..kan best kalo aku ada jet pesawat besar pake aku kelang kelus miri-kl..oh imaginasi terlampau aku muncul lagi..syuhhh.! so sik byk benda nok aku cita dlm entry kali tok..sekadar untuk meluahkan prasaan sbg seorg perantau.cewah~ layan pic jak lah okayyy..


rindu nk berkarok kt season miri.. baek punya karok..

pic tok time tahun bru cina tahun lepas sik salah ku..nektok kawan ku ya dah masuk islam.. assalamualaikum saudara baru ku:)

kat tanjung..yahh..pendek rambut..haha


time tok jd baby sitter kt kl..rindu ngan anak buah ku eh!

abg ngan wanita paling jelita..kmk rindu ktk mak:'(

musuh utama time kecik dolok.hishhhh!

anak buah aku nok kt kl.. rambut nang stylo lah.

kat taman awam

aku nang gila kt laut! esplanade miri.

time mkn kt citrus wit geng geng gong.

aku tgh bercakap ngan antu aek kt city fan,miri..

keja aku kt miri nok paling aku suka ialah masak nok pelik2 kt family.. experimentasi adalah jiwaku..haha

wall climbing kt boat club

kat marudi..berlombak express

tolong abg aku di tanjung lobang..grill ikan tok nang keja aku lah.


 yalah sedikit sebyk pic pake ngubat rindu tekk..wahahaha..k lah.. ya jak lah utk ritok.. boh bercit-chat ngan pusak lok..seyes aku xda idea tokk...hahaha

miri tetap di hatiku~

cepat rmbut ku tumbuh..maka awal tahun tok pendek gila babun..subur kan? tips - tempek taik manok kt rmbut.

tersengih2 kambing gurun.

ok.bye.kucar kacir entry ku kali tok eh..wahahahaha

No comments:

Post a Comment