Tuesday, January 4, 2011

bila aku..?

bila bila bila..aku pun siktauk nak polah title apa kali tok..bebal dah otak koatan mkn udang tek..adohh.. aritok dah masuk hari ke-4 dlm tahun 2011..sekejap jak asa masa berjalan eh..dugaan pun makin byk nok attack2..tp hidup sik lengkap tanpa dugaan kan?so aku tepis-menepis lah dugaan itu..mun sik di tepis, sik pasal2 aku dilanda keemoan manjak2 pusak lak.hishh..sik sesuweiii.

camtok lah rupa ku emo.takut sik ktkorg?  


huahh..actually aku sik tauk apa nak padah tok..& aku rindu kt <3 ku, memeng cute mega boombastic giant.awww..(jeng3, aku berubah jd shakespeare kontot tok). r u okay dear? looks like theres something bothering ur mind today..mun ada pa2 masalah, just story lah k..boh pendam2, peram2 jd jeruk dlm ati ya..mashamss..hoho..ok2,serious tok (smbil polah muka kdak pusak di atas ya).. 

every time i think of u, i feel the intensity of loving u..like u could never imagine..Please,don't ever doubt my love for u..because it is as real today, as it was the day we first began to share a love..

udehh..aku terjiwenks suda.. T__T.. ahhh..sik duli! sik duli! sik duli apa org mok pdah..prasaan aku bah, bukan prasaan ktkorg.syuh2! love u katthy aisyah;).. sorry owh kmk terjiwenks seberat 80kg mlm tok..T__T..k lah, mek tauk ktk sengih2 ngan muka merah kdk makan laksa bila baca tok.enjoy:).. LOVEU!


 i miss u boo:'(

 

2 comments:

  1. cute muka memew ya lowk..hohoh..sik sgka juak mun ktk emo muka ktk cemya ooo..imasi jap..oommm...;p

    ReplyDelete
  2. haha..boh di imasi..kmk nyuroh asuk kontot ngepung ktk lak.

    ReplyDelete